Uniwersytet Odkrywczego Sześciolatka

Uniwersytet Odkrywczego Sześciolatka 10.06.2017r.

  • Mały odkrywca i komunikacja naukowa - \"Cooked or raw?\" (Gotowane czy surowe?) - mg Izabela Jaros

Na zajęciach dzieci przypomniały i utrwaliły sobie nazwy warzyw w języku angielskim, a także rozróżniły, które należy ugotować przed spożyciem, a które można jeść surowe. Warsztaty umilała praca przy tablicy interaktywnej, m.in. gra w warzywnego mahjong’a. Efektem zajęć były także piękne prace plastyczne, które przedstawiały talerz pełen zdrowych warzyw.

  • Mały odkrywca i komunikacja naukowa - \"Cooked or raw?\" (Gotowane czy surowe?) - mg Izabela Jaros

Na zajęciach dzieci przypomniały i utrwaliły sobie nazwy warzyw w języku angielskim, a także rozróżniły, które należy ugotować przed spożyciem, a które można jeść surowe. Warsztaty umilała praca przy tablicy interaktywnej, m.in. gra w warzywnego mahjong’a. Efektem zajęć były także piękne prace plastyczne, które przedstawiały talerz pełen zdrowych warzyw.

  • Mały odkrywca i komunikacja naukowa - \"Cooked or raw?\" (Gotowane czy surowe?) - mg Izabela Jaros

Na zajęciach dzieci przypomniały i utrwaliły sobie nazwy warzyw w języku angielskim, a także rozróżniły, które należy ugotować przed spożyciem, a które można jeść surowe. Warsztaty umilała praca przy tablicy interaktywnej, m.in. gra w warzywnego mahjong’a. Efektem zajęć były także piękne prace plastyczne, które przedstawiały talerz pełen zdrowych warzyw.

  • Mały odkrywca i komunikacja naukowa - \"Cooked or raw?\" (Gotowane czy surowe?) - mg Izabela Jaros

Na zajęciach dzieci przypomniały i utrwaliły sobie nazwy warzyw w języku angielskim, a także rozróżniły, które należy ugotować przed spożyciem, a które można jeść surowe. Warsztaty umilała praca przy tablicy interaktywnej, m.in. gra w warzywnego mahjong’a. Efektem zajęć były także piękne prace plastyczne, które przedstawiały talerz pełen zdrowych warzyw.

  • Mały odkrywca i komunikacja naukowa - \"Cooked or raw?\" (Gotowane czy surowe?) - mg Izabela Jaros

Na zajęciach dzieci przypomniały i utrwaliły sobie nazwy warzyw w języku angielskim, a także rozróżniły, które należy ugotować przed spożyciem, a które można jeść surowe. Warsztaty umilała praca przy tablicy interaktywnej, m.in. gra w warzywnego mahjong’a. Efektem zajęć były także piękne prace plastyczne, które przedstawiały talerz pełen zdrowych warzyw.

  • Mały odkrywca i komunikacja naukowa - \"Cooked or raw?\" (Gotowane czy surowe?) - mg Izabela Jaros

Na zajęciach dzieci przypomniały i utrwaliły sobie nazwy warzyw w języku angielskim, a także rozróżniły, które należy ugotować przed spożyciem, a które można jeść surowe. Warsztaty umilała praca przy tablicy interaktywnej, m.in. gra w warzywnego mahjong’a. Efektem zajęć były także piękne prace plastyczne, które przedstawiały talerz pełen zdrowych warzyw.

Na zajęciach dzieci przypomniały i utrwaliły sobie nazwy warzyw w języku angielskim, a także rozróżniły, które należy ugotować przed spożyciem, a które można jeść surowe. Warsztaty umilała praca przy tablicy interaktywnej, m.in. gra w warzywnego mahjong’a. Efektem zajęć były także piękne prace plastyczne, które przedstawiały talerz pełen zdrowych warzyw.

  • Mały odkrywca i komunikacja naukowa - \"Cooked or raw?\" (Gotowane czy surowe?) - mg Izabela Jaros

Na zajęciach dzieci przypomniały i utrwaliły sobie nazwy warzyw w języku angielskim, a także rozróżniły, które należy ugotować przed spożyciem, a które można jeść surowe. Warsztaty umilała praca przy tablicy interaktywnej, m.in. gra w warzywnego mahjong’a. Efektem zajęć były także piękne prace plastyczne, które przedstawiały talerz pełen zdrowych warzyw.

Uniwersytet Odkrywczego Sześciolatka 20.05.2017r.

Na zajęciach dzieci przypomniały i utrwaliły sobie nazwy warzyw w języku angielskim, a także rozróżniły, które należy ugotować przed spożyciem, a które można jeść surowe. Warsztaty umilała praca przy tablicy interaktywnej, m.in. gra w warzywnego mahjong’a. Efektem zajęć były także piękne prace plastyczne, które przedstawiały talerz pełen zdrowych warzyw.

  • Mały odkrywca i komunikacja naukowa - \"Cooked or raw?\" (Gotowane czy surowe?) - mg Izabela Jaros

Na zajęciach dzieci przypomniały i utrwaliły sobie nazwy warzyw w języku angielskim, a także rozróżniły, które należy ugotować przed spożyciem, a które można jeść surowe. Warsztaty umilała praca przy tablicy interaktywnej, m.in. gra w warzywnego mahjong’a. Efektem zajęć były także piękne prace plastyczne, które przedstawiały talerz pełen zdrowych warzyw.

  • Mały odkrywca i komunikacja naukowa - \"Cooked or raw?\" (Gotowane czy surowe?) - mg Izabela Jaros

Na zajęciach dzieci przypomniały i utrwaliły sobie nazwy warzyw w języku angielskim, a także rozróżniły, które należy ugotować przed spożyciem, a które można jeść surowe. Warsztaty umilała praca przy tablicy interaktywnej, m.in. gra w warzywnego mahjong’a. Efektem zajęć były także piękne prace plastyczne, które przedstawiały talerz pełen zdrowych warzyw.

  • Mały odkrywca i komunikacja naukowa - \"Cooked or raw?\" (Gotowane czy surowe?) - mg Izabela Jaros

Na zajęciach dzieci przypomniały i utrwaliły sobie nazwy warzyw w języku angielskim, a także rozróżniły, które należy ugotować przed spożyciem, a które można jeść surowe. Warsztaty umilała praca przy tablicy interaktywnej, m.in. gra w warzywnego mahjong’a. Efektem zajęć były także piękne prace plastyczne, które przedstawiały talerz pełen zdrowych warzyw.

  • Mały odkrywca i komunikacja naukowa - \"Cooked or raw?\" (Gotowane czy surowe?) - mg Izabela Jaros

Na zajęciach dzieci przypomniały i utrwaliły sobie nazwy warzyw w języku angielskim, a także rozróżniły, które należy ugotować przed spożyciem, a które można jeść surowe. Warsztaty umilała praca przy tablicy interaktywnej, m.in. gra w warzywnego mahjong’a. Efektem zajęć były także piękne prace plastyczne, które przedstawiały talerz pełen zdrowych warzyw.

  • Mały odkrywca i komunikacja naukowa - \"Cooked or raw?\" (Gotowane czy surowe?) - mg Izabela Jaros

Na zajęciach dzieci przypomniały i utrwaliły sobie nazwy warzyw w języku angielskim, a także rozróżniły, które należy ugotować przed spożyciem, a które można jeść surowe. Warsztaty umilała praca przy tablicy interaktywnej, m.in. gra w warzywnego mahjong’a. Efektem zajęć były także piękne prace plastyczne, które przedstawiały talerz pełen zdrowych warzyw.


Uniwersytet Odkrywczego Sześciolatka 08.04.2017r.

  • Mały odkrywca i komunikacja naukowa - \"Cooked or raw?\" (Gotowane czy surowe?) - mg Izabela Jaros

Na zajęciach dzieci przypomniały i utrwaliły sobie nazwy warzyw w języku angielskim, a także rozróżniły, które należy ugotować przed spożyciem, a które można jeść surowe. Warsztaty umilała praca przy tablicy interaktywnej, m.in. gra w warzywnego mahjong’a. Efektem zajęć były także piękne prace plastyczne, które przedstawiały talerz pełen zdrowych warzyw.

  • Mały odkrywca i komunikacja naukowa - \"Cooked or raw?\" (Gotowane czy surowe?) - mg Izabela Jaros

Na zajęciach dzieci przypomniały i utrwaliły sobie nazwy warzyw w języku angielskim, a także rozróżniły, które należy ugotować przed spożyciem, a które można jeść surowe. Warsztaty umilała praca przy tablicy interaktywnej, m.in. gra w warzywnego mahjong’a. Efektem zajęć były także piękne prace plastyczne, które przedstawiały talerz pełen zdrowych warzyw.

  • Mały odkrywca i komunikacja naukowa - \"Cooked or raw?\" (Gotowane czy surowe?) - mg Izabela Jaros

Na zajęciach dzieci przypomniały i utrwaliły sobie nazwy warzyw w języku angielskim, a także rozróżniły, które należy ugotować przed spożyciem, a które można jeść surowe. Warsztaty umilała praca przy tablicy interaktywnej, m.in. gra w warzywnego mahjong’a. Efektem zajęć były także piękne prace plastyczne, które przedstawiały talerz pełen zdrowych warzyw.

  • Mały odkrywca i komunikacja naukowa - \"Cooked or raw?\" (Gotowane czy surowe?) - mg Izabela Jaros

Na zajęciach dzieci przypomniały i utrwaliły sobie nazwy warzyw w języku angielskim, a także rozróżniły, które należy ugotować przed spożyciem, a które można jeść surowe. Warsztaty umilała praca przy tablicy interaktywnej, m.in. gra w warzywnego mahjong’a. Efektem zajęć były także piękne prace plastyczne, które przedstawiały talerz pełen zdrowych warzyw.

  • Mały odkrywca i komunikacja naukowa - \"Cooked or raw?\" (Gotowane czy surowe?) - mg Izabela Jaros

Na zajęciach dzieci przypomniały i utrwaliły sobie nazwy warzyw w języku angielskim, a także rozróżniły, które należy ugotować przed spożyciem, a które można jeść surowe. Warsztaty umilała praca przy tablicy interaktywnej, m.in. gra w warzywnego mahjong’a. Efektem zajęć były także piękne prace plastyczne, które przedstawiały talerz pełen zdrowych warzyw.

  • Mały odkrywca i komunikacja naukowa - \"Cooked or raw?\" (Gotowane czy surowe?) - mg Izabela Jaros

Na zajęciach dzieci przypomniały i utrwaliły sobie nazwy warzyw w języku angielskim, a także rozróżniły, które należy ugotować przed spożyciem, a które można jeść surowe. Warsztaty umilała praca przy tablicy interaktywnej, m.in. gra w warzywnego mahjong’a. Efektem zajęć były także piękne prace plastyczne, które przedstawiały talerz pełen zdrowych warzyw.

 


Uniwersytet Odkrywczego Sześciolatka 11.03.2017r.

  • Mały odkrywca i komunikacja naukowa - \"Cooked or raw?\" (Gotowane czy surowe?) - mg Izabela Jaros

Na zajęciach dzieci przypomniały i utrwaliły sobie nazwy warzyw w języku angielskim, a także rozróżniły, które należy ugotować przed spożyciem, a które można jeść surowe. Warsztaty umilała praca przy tablicy interaktywnej, m.in. gra w warzywnego mahjong’a. Efektem zajęć były także piękne prace plastyczne, które przedstawiały talerz pełen zdrowych warzyw.

  • Mały odkrywca i komunikacja naukowa - \"Cooked or raw?\" (Gotowane czy surowe?) - mg Izabela Jaros

Na zajęciach dzieci przypomniały i utrwaliły sobie nazwy warzyw w języku angielskim, a także rozróżniły, które należy ugotować przed spożyciem, a które można jeść surowe. Warsztaty umilała praca przy tablicy interaktywnej, m.in. gra w warzywnego mahjong’a. Efektem zajęć były także piękne prace plastyczne, które przedstawiały talerz pełen zdrowych warzyw.

  • Mały odkrywca i komunikacja naukowa - \"Cooked or raw?\" (Gotowane czy surowe?) - mg Izabela Jaros

Na zajęciach dzieci przypomniały i utrwaliły sobie nazwy warzyw w języku angielskim, a także rozróżniły, które należy ugotować przed spożyciem, a które można jeść surowe. Warsztaty umilała praca przy tablicy interaktywnej, m.in. gra w warzywnego mahjong’a. Efektem zajęć były także piękne prace plastyczne, które przedstawiały talerz pełen zdrowych warzyw.

  • Mały odkrywca i komunikacja naukowa - \"Cooked or raw?\" (Gotowane czy surowe?) - mg Izabela Jaros

Na zajęciach dzieci przypomniały i utrwaliły sobie nazwy warzyw w języku angielskim, a także rozróżniły, które należy ugotować przed spożyciem, a które można jeść surowe. Warsztaty umilała praca przy tablicy interaktywnej, m.in. gra w warzywnego mahjong’a. Efektem zajęć były także piękne prace plastyczne, które przedstawiały talerz pełen zdrowych warzyw.

  • Mały odkrywca i komunikacja naukowa - \"Cooked or raw?\" (Gotowane czy surowe?) - mg Izabela Jaros

Na zajęciach dzieci przypomniały i utrwaliły sobie nazwy warzyw w języku angielskim, a także rozróżniły, które należy ugotować przed spożyciem, a które można jeść surowe. Warsztaty umilała praca przy tablicy interaktywnej, m.in. gra w warzywnego mahjong’a. Efektem zajęć były także piękne prace plastyczne, które przedstawiały talerz pełen zdrowych warzyw.

  • Mały odkrywca i komunikacja naukowa - \"Cooked or raw?\" (Gotowane czy surowe?) - mg Izabela Jaros

Na zajęciach dzieci przypomniały i utrwaliły sobie nazwy warzyw w języku angielskim, a także rozróżniły, które należy ugotować przed spożyciem, a które można jeść surowe. Warsztaty umilała praca przy tablicy interaktywnej, m.in. gra w warzywnego mahjong’a. Efektem zajęć były także piękne prace plastyczne, które przedstawiały talerz pełen zdrowych warzyw.

 


Uniwersytet Odkrywczego Sześciolatka 25.02.2017r.

Floats or sinks? – mgr Izabela Jaros

  • Mały odkrywca i komunikacja naukowa - \"Cooked or raw?\" (Gotowane czy surowe?) - mg Izabela Jaros

Na zajęciach dzieci przypomniały i utrwaliły sobie nazwy warzyw w języku angielskim, a także rozróżniły, które należy ugotować przed spożyciem, a które można jeść surowe. Warsztaty umilała praca przy tablicy interaktywnej, m.in. gra w warzywnego mahjong’a. Efektem zajęć były także piękne prace plastyczne, które przedstawiały talerz pełen zdrowych warzyw.

  • Mały odkrywca i komunikacja naukowa - \"Cooked or raw?\" (Gotowane czy surowe?) - mg Izabela Jaros

Na zajęciach dzieci przypomniały i utrwaliły sobie nazwy warzyw w języku angielskim, a także rozróżniły, które należy ugotować przed spożyciem, a które można jeść surowe. Warsztaty umilała praca przy tablicy interaktywnej, m.in. gra w warzywnego mahjong’a. Efektem zajęć były także piękne prace plastyczne, które przedstawiały talerz pełen zdrowych warzyw.

  • Mały odkrywca i komunikacja naukowa - \"Cooked or raw?\" (Gotowane czy surowe?) - mg Izabela Jaros

Na zajęciach dzieci przypomniały i utrwaliły sobie nazwy warzyw w języku angielskim, a także rozróżniły, które należy ugotować przed spożyciem, a które można jeść surowe. Warsztaty umilała praca przy tablicy interaktywnej, m.in. gra w warzywnego mahjong’a. Efektem zajęć były także piękne prace plastyczne, które przedstawiały talerz pełen zdrowych warzyw.

  • Mały odkrywca i komunikacja naukowa - \"Cooked or raw?\" (Gotowane czy surowe?) - mg Izabela Jaros

Na zajęciach dzieci przypomniały i utrwaliły sobie nazwy warzyw w języku angielskim, a także rozróżniły, które należy ugotować przed spożyciem, a które można jeść surowe. Warsztaty umilała praca przy tablicy interaktywnej, m.in. gra w warzywnego mahjong’a. Efektem zajęć były także piękne prace plastyczne, które przedstawiały talerz pełen zdrowych warzyw.

  • Mały odkrywca i komunikacja naukowa - \"Cooked or raw?\" (Gotowane czy surowe?) - mg Izabela Jaros

Na zajęciach dzieci przypomniały i utrwaliły sobie nazwy warzyw w języku angielskim, a także rozróżniły, które należy ugotować przed spożyciem, a które można jeść surowe. Warsztaty umilała praca przy tablicy interaktywnej, m.in. gra w warzywnego mahjong’a. Efektem zajęć były także piękne prace plastyczne, które przedstawiały talerz pełen zdrowych warzyw.

  • Mały odkrywca i komunikacja naukowa - \"Cooked or raw?\" (Gotowane czy surowe?) - mg Izabela Jaros

Na zajęciach dzieci przypomniały i utrwaliły sobie nazwy warzyw w języku angielskim, a także rozróżniły, które należy ugotować przed spożyciem, a które można jeść surowe. Warsztaty umilała praca przy tablicy interaktywnej, m.in. gra w warzywnego mahjong’a. Efektem zajęć były także piękne prace plastyczne, które przedstawiały talerz pełen zdrowych warzyw.

 

Pisali o nas: